måndag 31 december 2012

Nyår med förkylning/ New Year's Eve with a cold

Idag skulle jag ha åkt på min kusins bröllop, men stoppades av feber och förkylning. Med hjälp av paracetamol tror jag dock att jag ska klara av att äta vår traditionella nyårsmiddag ihop med grannarna/vännerna Anna och Kristian och deras lilla Alexander. På mig har jag det som jag hade tänkt ha på bröllopet: Ett halsband som tillhört min morfars första fru, en blomma i håret och en klänning i tidig 40-talsmodell sydd för bröllopet.


Todya I should have gone to my cousin's wedding, but a cold with a temperature stopped that. With the aid of paracetamol I think that I will however manage to attend our traditional New Year's dinner with our friends Anna and Kristian and their little son Alexander. I'm wearing what I had intended to wear at the wedding: A necklace that belonged to my grandfather's first wife, a flower in my hair and a early 1940s style dress that I made for the wedding.

2 kommentarer:

  1. Som vanligt ser du mycket bättre ut än du känner dig. Hoppas att ni har en trevlig kväll i alla fall. Och gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Tack Monika! Jag önskar dig detsamma.

    SvaraRadera