tisdag 26 februari 2013

En låda från Miss L'fire/ A box from Miss L'fire

Eller, tekniskt sett från Spartoo.se, för det var där som jag beställde dem. Men det är Miss L'fire som har gjort dem.


Jag älskar dem redan, men även om klacken har en bekväm höjd och form så är mina fotleder fortfarande lite för mycket påverkade av reumatism för att jag sak våga använda dem någon längre tid. Förhoppningsvis ger det sig framåt våren, så att jag kan ha dem på mig när jag är ute och går.

Or, technically, from Spartoo.se because that's where I ordered them, but they're made by Miss L'fire. I already love them, but even if the heels have a comfortable height and shape my arthirits is still a little too bad for me to wear them longer periods. I hope I will get better when spring arrives, so that I can wear them when walking to work or down town.


2 kommentarer:

  1. Næeh sikke en fin farve! Tillykke med dem ;)

    SvaraRadera
  2. Tack. De finns svarta också, men jag vill ju ha röda! och när det bara fanns ett par kvar i min storlek så vågade jag inte vänta.

    SvaraRadera