måndag 24 november 2014

Söt i solen/Pretty in the sun

Idag sa en av mina vuxna döttrar spontant när jag kom hem: "Vad fin du är idag mamma!" och tänk, det tyckte jag också. men det var väldigt svårt att ta ett vettigt foto i den starka solen.

Today one od my adult daughters said: "You look so good today, mum!" and what do you know: I thought so too. But it was really hard to get a working photo of my outfit in the strong sun.


Basker/beret: TGR/Tiger
Halsduk/Scarf: stickad av mig/knitted by me
Kappa/Coat:  Fått av grannen Anna som köpt den 2nd hand/ 
given to me by my neighbour Anna, who bought it 2nd hand.

Blus och kjol, som inte syns, har jag sytt själv, och skorna är från Deichmann för några år sen.

The blouse and skirt, which you can't see, are made by me and the shoes are from Deichmann a couple of years ago.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar